Veel gestelde vragen.

Waarom is een artikel ineens uitverkocht als ik wil gaan betalen?
Het kan mogelijk zijn dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn en in hun winkelmandje hebben staan.
Diegene die het eerst betaalt krijgt het artikel.

Zijn alle artikelen op voorraad?
Alle artikelen zijn op voorraad. Mocht een artikel uitverkocht zijn dan is deze niet te bestellen.

Ik heb een bestelling gedaan en wil eigenlijk nog een artikel(en) toevoegen.
Is dat mogelijk?
Je kunt nog een bestelling plaatsen/artikel toevoegen zonder extra verzendkosten.
Plaats de bestelling op dezelfde werkdag voor 18.30 uur en betaal met IDEAL, Sofort of Mister Cash.
Betalingen met overschrijving per bank kunnen wij niet behandelen en zullen geannuleerd worden.
Kies bij je tweede bestelling gratis ophalen in Raalte
Er worden dan geen verzendkosten berekend.
Vermeld bij de tweede bestelling bij opmerkingen het ordernummer waar je deze bestelling aan toe wilt voegen.
Wij zullen dan de bestellingen als 1 order behandelen en versturen.

+ Bestellingen over meerder dagen kunnen wij helaas niet samenvoegen.
+Heb je als eerste bestelling een brievenbus bestelling gedaan?
   neem dan even contact met ons op omdat het kan zijn dat je bestelling niet meer door de brievenbus kan en er pakketkosten bijkomen.
   We zullen dan de kosten van de brievenbus bestelling crediteren (€2,95).

Kan ik mijn bestelling ophalen in Raalte?
Je kunt na betaling in de webshop je bestelling ophalen, na overleg binnen de openingstijden.
Overleggen kan via de mail of telefonisch.
Openingstijden:
Maandag: 8.30 - 18.00
Dinsdag: 8.30 - 18.00
Woensdag: 8.30 - 18.00
Donderdag: 8.30 - 18.00
Vrijdag: 8.30 - 18.00

Ik wil graag een artikel retourneren, hoe moet ik dat doen?
Lees alles over retourzendingen bij klantenservice retouren.